lördag 26 november 2011

Sportsday and fastfood friday

Hej allihopa, går ju bra det här med bloggandet.
Igår åt jag så mycket onyttigt, mat i mängder.
Min dag i sammanfattning, 3 lektioner, äcklig lunch, sports day, tårta, mcdonalds, choklad, chips, vann inte aktivitetsdagen men fick priser ändå: toalett papper, tandkräm, servetter och strumpor! Överraskning: Inget vatten i lägenheten, härligt att vatten bolaget stängde av vattnet och ingen sa något om det till oss :SS only in china!

Men nu till dagens höjdpunkt!!! Fran har en vän på skolan, han är matte lärare och vi kallar honom: Mr. Maths
Under aktivitets eftermiddagen igår satt vi och kollade om det fanns nån snygg kines lärare, och insåg rätt snabbt att så var inte fallet. Men Fran tycker att Mr. Maths ser bra ut, så när vi skulle till affären och mcdonalds, såg vi att massa lärare spelade basket på skolgården i bar överkropp haha, så vi bestämde oss för att gå förbi och ta oss en titt. Roligaste var att Fran såg Mr. Maths i bar överkropp och blev genast obekväm. Nästa sekund gick hon in i ett träd!! Mr. Maths såg det och sa: "be careful Fran"
Efter det mumlar Fran något och sen går hon åt fel håll så vi måste säga till henne: "Fran this way"
Hon vänder om generat och säger något till honom och jag brister ut i as garv, jag kunde inte kontrollerade det, hon var så generad och jag höll på att kissa på mig seriöst. Var nog mycket roligare om man såg det men som jag skrattade. Hon var sååååå söt, hahah :D:D

Här är en annan sötis jag lånade för en stund, gulligaste charmtrollet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar