lördag 12 november 2011

Lördag 12/11

Hej igen, skriver ett nytt igen eftersom jag fått bloggen att fungera :)
Härligt med helg igen, veckorna går så himla snabbt nu, jag trivs bättre och bättre här. Jag kommer nog vara väldigt ledsen när jag måste lämna detta ställe eller oerhört glad på samma gång kanske haha!
I veckan har vi haft vår stora dag, observering av regerings folk och experter. Jag höll mitt tal som värdinna och fick beröm av experter efteråt. Jag är faktiskt väldigt stolt att jag gjorde det, att stå där och hålla tal på engelska var bevis på att det lönar sig att utmana sig själv. Alla gjorde jätte bra jobb så i torsdags hade vi möte med alla engelska lärarae på skolan och vi fick beröm och massa snacks att äta och Coco berättade att de inte fått nå resultat. Men att hon var 100% säker på att de kommer bli godkända.

Sen har veckan rullat på och fr att vi jobbat så bra tog bjöd vårt kontor oss interns på middag, brasiliansk buffé, hur gott som helst! Som vi åt haha :D
Idag, Lördag, har Daisy från vårt kontor tagit oss på en hel dag i Changsha. Det var hur härligt som helst. Vi hade jätte bra väder så vi har prmenerat hela dagen, besökt orange island och Mao's staty. en tog Daisy oss till en känd gata och vi åt massa "street food", hur goott som helst!! Sen gick vi ner till changsha river och kollade på fyrverkerier :) En underbar dag helt enkelt i goda vänners sällskap!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar